14 Şubat 2012 Salı

Kendiniz Hakkında bilinmeyen 8. şey


Kendiniz hakkında bilinmeyen 7 şey yazısını yazarken en önemli maddelerden birini atlamışım. Kadınların malum, erkeklerin gizli sorunu: Yön Bulma !! 

Hayatım boyunca hiç yön bulma duygusu yüksek bir insan olamadım. Yön bulamadığım gibi yanımdakini şaşırtmak ve yanlış yöne sevketmek konusunda da üstüme yoktur.

Evlendikten sonra 1 senedir oturduğu semtte evinin yolunu kaybeden bir insanım ben!



Hatta geçenlerde Soner arkadaşımızı evinin önünden almak üzere iki kız arabaya atladık ve yola koyulduk. Kız 1: Ben. Kız 2: Arkadaşım (yol bulabilen bir arkadaştır kendisi)

Kız 1: Sonerlerin evinin yerini biliyorum ben kestirmeden götüreyim mi seni?
Kız 2: Canım bak emin misin? En son böyle dediğinde Beyazevlerde kaybolmuştun
Kız 1: Ya yok ya. Bizim eski evin oralarda oturuyorlar. Şimdi sen buradan dümdüz git sonra sağa dön.
Kız 2: Tamam bak güveniyorum sana.

(Bir bulvar geçilir. Trafik ışıkları geçilir)

Kız 1: İçses: (Neresi lan burası????) Ya şuradan da sola dönsene postane yoluna çıkacağız birazdan.
Kız 2: Ya canım bak valla burası değildi. 
Kız 1: Dur ben Soner'e telefon edeyim.
Kız 2: Kaybolduk değil mi?
Kız 1: Ne kaybolması? Sadece fazla geldik. Şimdi sen bu kavşaktan dön aynı yolu geri git.

Kız 1: Tel (Soneeeer sen neredesin şimdi?)
Soner: İstikbal bayisinin önünde bekliyorum. Siz neredesiniz?
Kız 1: E biz de oralardayız
Soner: Postaneyi geçtiniz mi?
Kız 1: Az önce geçtik
Soner: Ya geçmeyecektiniz. Geri dönün

Kız 1: Canım yine geçmişiz. Sen bir daha dönsene bu yoldan.
Kız 2: Bergamot, ben senin beynindeki GPS çipinin entegre devresinin bacağının taa .....
Kız 1: Hep kızıyosun bana. Napim? En son geldiğimde bu yolun sonundaydı o ev. Belki taşındılar (İçses: Yok artık !!)
Kız 2: Ben senin aklına uydum ya. Kendime kızıyorum ver şu telefonu
Kız 2: Tel (Soner neredesin sen?)
Soner: Hala İstikbal bayisinin önünde bekliyorum. Şuradan dön şuraya gel.
Kız 2: Tamam.

Kız 2: Bu yolla alakası yok Soner'in beklediği yerin ya. Allahım sana geliyorum
Kız 1: Hakikaten nerede bekliyormuş Soner yaa (Yavru kedi mode : on)
Kız 2: Sus Bergamot sus !!

3dk sonra Kız 1, Kız 2 ve Soner buluşurlar. Kabak yine benim başıma patlar :)) 

1 yorum: