14 Şubat 2012 Salı

Şubat 2012 Lila Kutu


Malum kozmetik al-satçısı, AVM gediklisi markalara rant sağlamak amacıyla yasaklanan yurtdışından kozmetik alışverişi nedeniyle kozmetik meraklısı tayfa bu kutulara tebelleş olduk. 

Her ay belli bir ücret karşılığı abone oluyor ve farklı markaların tam boy, seyahat boyu ve ya deneme boyu ürünlerini alıyoruz. Ben de Lila Kutu abonesiyim. Şubat ayı kutusu ödediğimiz paraya değecek içerikteydi. İçindekiler:

  • L'occitane  Vücut Losyonu 30 ml (Denemeye değer)
  • Revigen Şampuan 50 ml (Saç dökülmesi sorunum yok ama küçük ambalajlar seyahat için iyi olur)
  • Max Factor Ageless Elixir Fondöten (Tek kullanımlık) (Yaşım tutmuyor :)
  • Marrakes Oil saç şekillendirici iksir (Tek kullanımlık) (Briyantin tarzı bir ürün sanırım. Kesinlikle kullanmam)
  • Durance El Kremi (Tek kullanımlık) (Fotoğraf çekiminden sonra bitirildi. Sıradan bir el kremi)
  • Cosmed tüy azaltıcı vücut losyonu 20 ml ve tüy azaltıcı serum 10 ml. (Lazerden sonra denenecek)
  • Bir çorap ve kalpli bir toka (Çok sevimliler)
  • Activar marka yüz maskesi. (Yeşil çayla karıştırılıp yapılıyormuş. İlk defa görüyorum böyle bir ürünü. En kısa zamanda yapılıp postu yazılacak. Maske tarifi aşağıda)
  • Ve kutunun en güzel parçası: Inglot marka tam boy allık. Adını bulamadım ama ambalajın üzerinde 32 numara olduğu yazıyor. Çok tatlı şeftali-pembe arası bir ton.


Gelelim eleştirilere

Lila Kutu sayfasında güzellik profilimiz olmasına rağmen çok alakasız ürün gönderilmesini anlayamıyorum. Örneğin Max Factor Ageless Elixir Fondöten 'in hitap ettiği yaş aralığı belli. E bizim doğum tarihimiz de sitede kayıtlı. Neden yaşımıza uygun bir fondöten değil de bu geliyor? Değil mi ama?

Ocak ayı kutusu tam bir fiyaskoydu gerçekten. Bu ay toparlamışlar biraz. 

Çorap, toka gibi alternatif ürün göndermelerini çok beğendim. 

Genel olarak kutu kalitesi ve markanın müşteri hizmetlerinden de çok memnunum. Ayşenur Yazıcı'nın da katkılarıyla sayfaları giderek daha kaliteli hale geliyor.

Her geçen ay Lila Kutu'nun kendisini geliştirmesini bekliyoruz.

Sevgililer gününüz kutlu olsun. Sevgiyle ve sevgilinizle kalın




8 yorum:

  1. Canım aslında kutularımızda pek fark yok. Allık koydukları kutulara priori tester koymamışlar. Bize far geldi far allıktan daha ucuz olduğun için öyle yapmışlar sanırım. Ama allığı tercih ederdim çok ihtiyacım vardı. Üstelik farımda siyah! insan şöyle bahar gelirken canlı cıvıl cıvıl bir renk gönderir di mi :) güle güle kullan. Bu arada marakeshi ben buğün kullandım güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Gelin adayı sanırım senin söylediğin mantıkta hazırlamışlar kutuları. Siyah far ancak gölgeleme için kullanılabilir. Onu da kullan kullan senelerce bitmez. Ya da ıslak kullanıp eyeliner gibi sürebilirsin. Marakeshi tam olarak nasıl kullandın canım?

      Sil
  2. benim far da beyaz :) panda makyajı iin birebir :) neyse şampuan ve diğer ürünler daha güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz far siyaha göre nispeten daha kullanışlı. En azından aydınlatıcı olarak kullanılabilir. Ya da baz olacak şekilde en alta sürebilirsin. Bana da ürünler iyi geldi. Maskeyi uygulayıp ayrıca yayınlayacağım. Sevgiler

      Sil
  3. Hepsini güle güle kullan canım :))))
    Maskeyi uyguladım ben,blogumda yazıcam yazısını..

    www.nzlsyn.blogspot.com
    bekliyorum seni ;) byeee!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Maske yazısını bekliyorum. Sevgiler

      Sil
  4. Marrakesh Oil'i kullanmanı tavsiye ederim. Saç yağı kolayca emiyor ve harika bir koku bırakıyor. Ben denedikten sonra keşke daha büyük boyunu gönderselerdi diye düşündüm :)

    YanıtlaSil
  5. Hadi ya. Ben biryantin tarzı bir ürün olarak düşünmüştüm. Yağlı şeyleri saçıma sürmeyi çok sevmiyorum açıkçası. Ama tavsiyene uyup deneyeceğim

    YanıtlaSil